top of page
hfe_6547_workshoptab_742x742px.jpg
hfe_6547_workshoptab_742x742px.jpg

Адаптація Тахо

  Відповідно до вимог нормативно-правових актів Європейського Союзу та національного законодавства України, транспортні засоби, обладнані тахографом, повинні проходити таку процедуру як перевірка тахографа. У міжнародному законодавстві вона називається калібровка тахографа, а водії її ще називають повірка тахографа або таріровка тахографа.

Всі ці терміни не слід плутати з таким поняттям як повірка тахографа. Різниця полягає в тому, що повірку виконують акредитовані перевірочні лабораторії, в основному, при серійному виробництві тахографів. А спеціально уповноважені пункти сервісу тахографів ПСТ проводять цю процедуру на автомобілі в процесі його установки і експлуатації.

Калібровка тахографа це - процедура перевірки функціонування контрольного приладу тахографа та відповідності його типу і параметрів транспортному засобу. Під час перевірки відбувається вимірювання фактичних параметрів, точне налаштування і оповломбування тахографа та пов'язаних з ним вузлів автомобіля. У доступному для огляду місці на автомобіля наклеюється спеціальна табличка з параметрами і датою калібровки тахографа. Після закінчення процедури виписується протокол перевірки та адаптації тахографа відповідного зразка.

  Під час таріровки виконуються такі роботи:

  • Перевіряється справність тахографа.

  • Вимірюються фактичні технічні параметри автомобіля в русі тестовою смугою або на роликовому стенді.

  • За результатами вимірів тахограф налаштовується, а ряд моделей тахографів відповідно програмується.

  • Пломбується сам тахограф та датчик тахографа.

  • Оформлюються всі документи, включаючи протокол перевірки тахографа.

dac1d3e5338e89d997a28491ee660ec3.jpg
dac1d3e5338e89d997a28491ee660ec3.jpg

Зчитування Карт і ТАХО

  Зчитування даних з карти водія відбувається за допомогою спеціального сканера, після чого інформація переноситься в спеціальну програму для подальшого аналізу на наявність порушень режимів роботи і відпочинку водія, швидкісного режиму і розрахунку пройденого шляху. Після цього дані архівуються і зберігаються на нашому сервері.

  Чіп-картка водія повинна зчитуватися не рідше одного разу кожні 28 днів, а тахограф - 1 раз в 90 днів. Дані в форматі DDD переносяться в спеціальну програму, де перевіряється правильність цифрового підпису. Дані, зчитані з чіп-картки аналізуються на наявність порушень.

  Підготуємо:

  • Звіт з перевірки робочого часу;

  • Звіт за часом роботи в екіпажі;

  • Лінійний графік часу роботи водія;

  • Контрольний звіт (порушення).

  Після цього дані архівуються і зберігаються на нашому сервері. При необхідності ми завжди зможемо їх Вам надати.

Inkedзображення_viber_2023-01-17_16-29-41-155.jpg
Inkedзображення_viber_2023-01-17_16-29-41-155_edited.jpg

Виїзд до Клієнта

  Завдяки виїзній лабораторії, ми проведемо всі необхідні маніпуляції системи тахографа Вашого автомобіля в зручному місці, в зручний час.

bottom of page